Програма для дітей 9-11 років «Успішний підліток»

Старт курсу «Юний оратор» 13 березня 2024

Заняття щосереди  (17:00-19:00) та щосуботи (10:00-12:00)

Як зробити дитину успішною у житті та навчанні?

Вченими доведено, що розвиток умінь, навичок і емоційного інтелекту впливає на успіх в кар'єрі і житті більше, ніж гарні оцінки в школі.

Інноваційні форми навчання - ефективний спосіб прищепити дітям уміння і навички. Інтерактивні заняття, тренінгові вправи та ігри сприяють легкому засвоєнню матеріалу і розвитку навичок комунікації і лідерства, які допоможуть дитині у всіх сферах життя: від навчання і кар'єри до сімейного благополуччя.

Больові точки цього віку

  • У підлітка немає друзів
  • Він не впевнений у собі та важко адаптується в новому колективі
  • Йому складно знайомитися з іншими
  • Він багато часу проводить за комп’ютером
  • Падає мотивація до навчання

Чому ми навчаємося у програмі навчального року?

  • Комунікації та впевненості у собі
  • Вмінню дружити, домовлятися, розуміти почуття інших, вирішувати конфлікти
  • Вмінню ставити цілі та досягати їх
  • Вмінню контролювати свої емоції та позитивно дивитися на світ
  • Вмінню справлятися зі стресовими ситуаціями
  • Розвитку креативності
  • Самопрезентації, розвитку самостійності та відповідальності
  • Вмінню планувати свій час, самоорганізації
    Це ті навички, яким не вчать у жодній школі
photo_2023-11-22_17-38-16

Програма 2 семестру /січень-травень 2024/

Модуль 5
«Мотивація до навчання. Мислення успішних людей»
Модуль 6
«Розвиток логіки, пам’яті, уваги та мислення»
Модуль 7«Юний оратор» — вчимося говорити красиво і переконливо
Модуль 8
«Юний відеоблогер» — навички самопрезентації

Програма 1 семестру /вересень 2023 – січень 2024/

Модуль 1
«Комунікація та наука дружити»
Модуль 2
«Я впевнений» —  розвиток впевненості у собі
Модуль 3
«Повелитель емоцій» —  вчимося контролювати емоції
Модуль 4
«Самоорганізація» —  вчимося керувати своїм часом

Модуль 5  «Мотивація до навчання. Мислення успішних людей.»

  • Заняття 1 — Cамопізнання.
  • Заняття 2 — Від мрії до дії. Постановка позитивної цілі.
  • Заняття 3 — Вчимося долати труднощі.
  • Заняття 4 — Обмежуючі рамки і матриці.
  • Заняття 5 — Формування позитивного ставлення до себе.
  • Заняття 6 — Вчимося робити вибір.
  • Заняття 7 — Самомотивація і підтримка.

Після проходження модулю учасники:

  • Дізнаються де і як можна застосовувати шкільні знання;
  • Навчаться ефективно спілкуватися з однокласниками та вчителями;
  • Отримають гарні поради для успішного та швидкого виконання домашнього завдання;
  • Навчаться планувати, приймати рішення та оцінювати результати.

Модуль 6 «Розвиток логіки, пам’яті, уваги та мислення»

  • Заняття 1 — Логіка – це просто, або як працюють логічні закони на практиці.
  • Заняття 2 — Розвиваємо пам’ять та увагу. Вчимося тримати фокус.
  • Заняття 3 — Ваша індивідуальність. Індивідуальні особливості розвитку вашої пам’яті.
  • Заняття 4 — Інтелект, як супер-здатність. Як я мислю…Що робити для того, щоб завжди бути «у гарній формі»?
  • Заняття 5 — Управління працездатністю. Мобілізація і вміння зосередитися.
  • Заняття 6 — Увага та працездатність, властивості уваги.
  • Заняття 7 — Закони пам’яті. Чому підводить пам’ять? Забувати: добре чи погано? Види пам’яті. Індивідуальні особливості розвитку пам’яті.
  • Заняття 8 — Світ бізнесу – світ цифр. Як запам’ятати цифрову інформацію?

Протягом модулю учасники:

  • Розвиватимуть логічне мислення, навчаться аналізувати і робити висновки;
  • Розвинуть пам’ять і увагу;
  • Розвинуть уяву, творче мислення;
  • Навчаться генерувати ідеї, втілювати їх в життя і презентувати аудиторії;
  • Підвищать швидкість мислення.

Модуль 7 «Юний оратор – вчимося говорити гарно і переконливо»

  • Заняття 1 — Ораторське мистецтво. Ціль та структура.
  • Заняття 2 — Харизма.
  • Заняття 3 — Впевненість під час виступу. Типи аудиторії.
  • Заняття 4 — Дикція та артикуляція.
  • Заняття 5 — Аргументація.
  • Заняття 6 — Жести та міміка.
  • Заняття 7 — Як подолати страхи перед виступом.
  • Заняття 8 — Підводимо підсумки.

Після проходження модулю учасники:

  • Навчаться конкретно формувати свої думки;
  • Вмітимуть впливати і переконувати;
  • Зможуть керувати своїм голосом та інтонацією так, аби мова була цікава і милозвучна;
  • Навчаться гарно і виразно жестикулювати;
  • Зможуть залучити і утримати увагу аудиторії;
  • Гарно і яскраво розповідатимуть вірші;
  • Позбавляться “слів-паразитів”.

Модуль 8 «Онлайн-школа УouTube-блогерів»

  • Заняття 1 — Етика поведінки в Інтернеті.
  • Заняття 2 — Відео-блогер — хто це? Оригинальність та користь.
  • Заняття 3 — Як створити персонажа на екрані: імідж, позиціонування, техніка мовлення, постановка голосу.
  • Заняття 4 — Створення каналу на YouTube. Розробка концепції та назви каналу.
  • Заняття 5 — Основні етапи виробництва відеопродукту. Монтаж відео. Вчимося працювати з відеоредактором.
  • Заняття 6 — Секрети зйомки відео.
  • Заняття 7 — Відео-маркетинг: розміщуємо і просуваємо відео.
  • Заняття 8 — Залучення підписників на YouTube-канал.

Після проходження модулю участники навчаться:

  • Етиці поведінки в інтернеті;
  • Правильно створювати відеоконтент;
  • Працювати з відеоредактором YouTube і виконувати монтаж відео файлів онлайн.
  • Закачувати відеоматеріали на канал.
  • Правильно розкручувати канал.

Модуль 1 «Комунікація і наука дружити»

  • Заняття 1 — Навіщо потрібна комунікація?
  • Заняття 2 — Вербальне і невербальне спілкування.
  • Заняття 3 — Базові навички спілкування.
  • Заняття 4 — Вчимося говорити та слухати.
  • Заняття 5 — Відносини та соціальні ролі.
  • Заняття 6 — Поведінка в конфліктних ситуаціях.
  • Заняття 7 — Делікатність і толерантність у спілкуванні.

Після проходження модулю учасники:

  • навчаться встановлювати контакт в різних ситуаціях;
  • оволодіють навичками ефективного слухання;
  • навчаться розуміти себе та інших людей;
  • зможуть розвивати навички переконання;
  • сформують навички вербального і невербального спілкування.

Модуль 2 «Я впевнений» — розвиток впевненості у собі

  • Заняття 1 — Шлях до себе та до власного щастя.
  • Заняття 2 — «Я — повелитель своїх емоцій». Керуємо своїми емоціями.
  • Заняття 3 — Як подолати свій страх?
  • Заняття 4 — Трансформація тривоги у впевненість.
  • Заняття 5 — Почуття. Способи вираження почуттів.
  • Заняття 6 — Моя самооцінка. Як повірити у себе та свої сили?
  • Заняття 7 — Самоприйняття. Самоповага. Самоодобрення.
  • Заняття 8 — Управління конфліктами.

Після проходження модулю учасники:

  • зможуть підвищити самооцінку;
  • позбудуться сумнівів та невпевненості;
  • здобудуть комунікаційні навички, вміння домовлятися та співпрацювати;
  • зможуть протистояти груповому тиску;
  • стануть більш цілеспрямованими;
  • навчаться бути відповідальними;
  • зможуть відстояти себе та свої особисті кордони.

Модуль 3 «Повелитель емоцій» — вчимося контролювати свої емоції

  • Заняття 1 — Світ людських емоцій. Емоції, що нас розвивають та руйнують.
  • Заняття 2 — Емоції та почуття.
  • Заняття 3 — Емпатія, як важлива частина психологічного розвитку.
  • Заняття 4 — Усвідомлення і розуміння власних емоцій.
  • Заняття 5 — Прийоми саморегуляції емоційним станом.
  • Заняття 6 — Конфлікти та їх рішення.
  • Заняття 7 — Профілактика емоційного вигорання.
  • Заняття 8 — Вчимо дитину управляти собою. Дихання і м’язова релаксація.

В результаті курсу дитина навчиться:

  • застосовувати свої творчі здібності;
  • вмінню мислити нешаблонно, створювати унікальні ідеї, нестандартно діяти в різних життєвих обтавинах;
  • «дружити» з різними почуттями і емоціями, приймати їх;
  • виражати емоції так, щоб інші змогли їх зрозуміти;
  • легко адаптуватися в незнайомій ситуації

Модуль 4 «Самоорганізація» — вчимося керувати своїм часом 

  • Заняття 1 — Самоорганізація і відповідальність. Навіщо це мені?
  • Заняття 2 — “Я” відповідальний, або “Я” сам. Розвиток почуття відповідальності.
  • Заняття 3 — Карта моїх цілей.
  • Заняття 4 — Планування на сторожі ефективності. 
  • Заняття 5 —  Вчимося керувати своїм часом.
  • Заняття 6 — Розпорядок дня.
  • Заняття 7 — Організація робочого простору.

Після проходження модулю учасники:

  • Отримають базові техніки організації часу, які дозволять підліткам досягати цілей, більше встигати та менше стомлюватися;
  • Опанують підходи та способи, що допоможуть освоїти технології тайм-менеджменту;
  • Зможуть мати єдиний погляд на організацію часу, почнуть формувати сімейну культуру тайм-менеджменту.

Умови участі

  • Заняття проводяться 2 рази на тиждень
  • Тривалість заняття 2 години
  • Кількість занять в модулі — 8 занять
  • Кількість занять за семестр – 32 заняття
  • Кількість занять у році – 64 занятття

Вартість окремого модулю

3 200 грн.

Вартість програми

  12 000 грн.