Програма для дітей 9-11 років «Успішний підліток»
Старт курсу «Юний оратор» 13 березня 2024
Заняття щосереди (17:00-19:00) та щосуботи (10:00-12:00)
Як зробити дитину успішною у житті та навчанні?
Вченими доведено, що розвиток умінь, навичок і емоційного інтелекту впливає на успіх в кар'єрі і житті більше, ніж гарні оцінки в школі.
Інноваційні форми навчання - ефективний спосіб прищепити дітям уміння і навички. Інтерактивні заняття, тренінгові вправи та ігри сприяють легкому засвоєнню матеріалу і розвитку навичок комунікації і лідерства, які допоможуть дитині у всіх сферах життя: від навчання і кар'єри до сімейного благополуччя.
Больові точки цього віку
- У підлітка немає друзів
- Він не впевнений у собі та важко адаптується в новому колективі
- Йому складно знайомитися з іншими
- Він багато часу проводить за комп’ютером
- Падає мотивація до навчання
Чому ми навчаємося у програмі навчального року?
- Комунікації та впевненості у собі
- Вмінню дружити, домовлятися, розуміти почуття інших, вирішувати конфлікти
- Вмінню ставити цілі та досягати їх
- Вмінню контролювати свої емоції та позитивно дивитися на світ
- Вмінню справлятися зі стресовими ситуаціями
- Розвитку креативності
- Самопрезентації, розвитку самостійності та відповідальності
- Вмінню планувати свій час, самоорганізації
Це ті навички, яким не вчать у жодній школі
Програма 2 семестру /січень-травень 2024/
«Мотивація до навчання. Мислення успішних людей»
«Розвиток логіки, пам’яті, уваги та мислення»
«Юний відеоблогер» — навички самопрезентації
Програма 1 семестру /вересень 2023 – січень 2024/
«Комунікація та наука дружити»
«Я впевнений» — розвиток впевненості у собі
«Повелитель емоцій» — вчимося контролювати емоції
«Самоорганізація» — вчимося керувати своїм часом
Модуль 5 «Мотивація до навчання. Мислення успішних людей.»
- Заняття 1 — Моя місія. Мої мрії, цілі.
- Заняття 2 — Самопізнання.
- Заняття 3 — Мої страхи і тривоги.
- Заняття 4 — Виявлення і усвідомлення моїх сильних і слабких рис.
- Заняття 5 — Як ефективно використовувати час і бачити можливості.
- Заняття 6 — Мої цілі — як розставити пріоритети і досягнути бажаного.
- Заняття 7 — Вчимося долати труднощі. Обмежуючі рамки і матриці.
- Заняття 8 — Вчимося робити вибір. Самомотивація і підтримка.
Після проходження модулю учасники:
- Дізнаються де і як можна застосовувати шкільні знання;
- Навчаться ефективно спілкуватися з однокласниками та вчителями;
- Отримають гарні поради для успішного та швидкого виконання домашнього завдання;
- Навчаться планувати, приймати рішення та оцінювати результати.
Модуль 6 «Розвиток логіки, пам’яті, уваги та мислення»
- Заняття 1 — Логіка – це просто, або як працюють логічні закони на практиці.
- Заняття 2 — Розвиваємо пам’ять та увагу. Вчимося тримати фокус.
- Заняття 3 — Ваша індивідуальність. Індивідуальні особливості розвитку вашої пам’яті.
- Заняття 4 — Інтелект, як супер-здатність. Як я мислю…Що робити для того, щоб завжди бути «у гарній формі»?
- Заняття 5 — Управління працездатністю. Мобілізація і вміння зосередитися.
- Заняття 6 — Увага та працездатність, властивості уваги.
- Заняття 7 — Закони пам’яті. Чому підводить пам’ять? Забувати: добре чи погано? Види пам’яті. Індивідуальні особливості розвитку пам’яті.
- Заняття 8 — Світ бізнесу – світ цифр. Як запам’ятати цифрову інформацію?
Протягом модулю учасники:
- Розвиватимуть логічне мислення, навчаться аналізувати і робити висновки;
- Розвинуть пам’ять і увагу;
- Розвинуть уяву, творче мислення;
- Навчаться генерувати ідеї, втілювати їх в життя і презентувати аудиторії;
- Підвищать швидкість мислення.
Модуль 7 «Юный оратор – учимся говорить красиво и убедительно»
- Занятие 1 — Ораторское искусство – это о чем и кому это нужно?
- Занятие 2 — Техника речи и голосовые навыки, как базовые приемы ораторского искусства.
- Занятие 3 — Энергетика речи – как привлечь внимание и быть интересным (практикуем 3-х минутные выступления с видеосъемкой)
- Занятие 4 — Язык жестов при публичных выступлениях.
- Занятие 5 — Структура речи: как правильно выражать свои мысли
- Занятие 6 — Четкость и дикция речи в выступлении оратора.
- Занятие 7 — Уверенность в себе. Приемы для снятия волнений. Выявление типа темперамента личности – как быть интересным для каждого.
- Занятие 8 — Ораторский чемпионат и чемпиона на ассоциации.
По прохождению модуля участники научатся:
- Понятно формулировать свои мысли.
- Располагать к себе, убеждать и влиять.
- Управлять своим голосом и интонацией так, чтобы речь была интересной и красочной.
- Красиво и выразительно жестикулировать.
- Привлекать и удерживать внимание аудитории.
- Красиво и ярко рассказывать стихотворения.
- Избавиться от “слов-паразитов”.
Модуль 5 «Мотивація до навчання. Мислення успішних людей.»
- Заняття 1 — Cамопізнання.
- Заняття 2 — Від мрії до дії. Постановка позитивної цілі.
- Заняття 3 — Вчимося долати труднощі.
- Заняття 4 — Обмежуючі рамки і матриці.
- Заняття 5 — Формування позитивного ставлення до себе.
- Заняття 6 — Вчимося робити вибір.
- Заняття 7 — Самомотивація і підтримка.
Після проходження модулю учасники:
- Дізнаються де і як можна застосовувати шкільні знання;
- Навчаться ефективно спілкуватися з однокласниками та вчителями;
- Отримають гарні поради для успішного та швидкого виконання домашнього завдання;
- Навчаться планувати, приймати рішення та оцінювати результати.
Модуль 6 «Розвиток логіки, пам’яті, уваги та мислення»
- Заняття 1 — Логіка – це просто, або як працюють логічні закони на практиці.
- Заняття 2 — Розвиваємо пам’ять та увагу. Вчимося тримати фокус.
- Заняття 3 — Ваша індивідуальність. Індивідуальні особливості розвитку вашої пам’яті.
- Заняття 4 — Інтелект, як супер-здатність. Як я мислю…Що робити для того, щоб завжди бути «у гарній формі»?
- Заняття 5 — Управління працездатністю. Мобілізація і вміння зосередитися.
- Заняття 6 — Увага та працездатність, властивості уваги.
- Заняття 7 — Закони пам’яті. Чому підводить пам’ять? Забувати: добре чи погано? Види пам’яті. Індивідуальні особливості розвитку пам’яті.
- Заняття 8 — Світ бізнесу – світ цифр. Як запам’ятати цифрову інформацію?
Протягом модулю учасники:
- Розвиватимуть логічне мислення, навчаться аналізувати і робити висновки;
- Розвинуть пам’ять і увагу;
- Розвинуть уяву, творче мислення;
- Навчаться генерувати ідеї, втілювати їх в життя і презентувати аудиторії;
- Підвищать швидкість мислення.
Модуль 7 «Юний оратор – вчимося говорити гарно і переконливо»
- Заняття 1 — Ораторське мистецтво. Ціль та структура.
- Заняття 2 — Харизма.
- Заняття 3 — Впевненість під час виступу. Типи аудиторії.
- Заняття 4 — Дикція та артикуляція.
- Заняття 5 — Аргументація.
- Заняття 6 — Жести та міміка.
- Заняття 7 — Як подолати страхи перед виступом.
- Заняття 8 — Підводимо підсумки.
Після проходження модулю учасники:
- Навчаться конкретно формувати свої думки;
- Вмітимуть впливати і переконувати;
- Зможуть керувати своїм голосом та інтонацією так, аби мова була цікава і милозвучна;
- Навчаться гарно і виразно жестикулювати;
- Зможуть залучити і утримати увагу аудиторії;
- Гарно і яскраво розповідатимуть вірші;
- Позбавляться “слів-паразитів”.
Модуль 8 «Онлайн-школа УouTube-блогерів»
- Заняття 1 — Етика поведінки в Інтернеті.
- Заняття 2 — Відео-блогер — хто це? Оригинальність та користь.
- Заняття 3 — Як створити персонажа на екрані: імідж, позиціонування, техніка мовлення, постановка голосу.
- Заняття 4 — Створення каналу на YouTube. Розробка концепції та назви каналу.
- Заняття 5 — Основні етапи виробництва відеопродукту. Монтаж відео. Вчимося працювати з відеоредактором.
- Заняття 6 — Секрети зйомки відео.
- Заняття 7 — Відео-маркетинг: розміщуємо і просуваємо відео.
- Заняття 8 — Залучення підписників на YouTube-канал.
Після проходження модулю участники навчаться:
- Етиці поведінки в інтернеті;
- Правильно створювати відеоконтент;
- Працювати з відеоредактором YouTube і виконувати монтаж відео файлів онлайн.
- Закачувати відеоматеріали на канал.
- Правильно розкручувати канал.
Модуль 1 «Комунікація і наука дружити»
- Заняття 1 — Навіщо потрібна комунікація?
- Заняття 2 — Вербальне і невербальне спілкування.
- Заняття 3 — Базові навички спілкування.
- Заняття 4 — Вчимося говорити та слухати.
- Заняття 5 — Відносини та соціальні ролі.
- Заняття 6 — Поведінка в конфліктних ситуаціях.
- Заняття 7 — Делікатність і толерантність у спілкуванні.
Після проходження модулю учасники:
- навчаться встановлювати контакт в різних ситуаціях;
- оволодіють навичками ефективного слухання;
- навчаться розуміти себе та інших людей;
- зможуть розвивати навички переконання;
- сформують навички вербального і невербального спілкування.
Модуль 2 «Я впевнений» — розвиток впевненості у собі
- Заняття 1 — Шлях до себе та до власного щастя.
- Заняття 2 — «Я — повелитель своїх емоцій». Керуємо своїми емоціями.
- Заняття 3 — Як подолати свій страх?
- Заняття 4 — Трансформація тривоги у впевненість.
- Заняття 5 — Почуття. Способи вираження почуттів.
- Заняття 6 — Моя самооцінка. Як повірити у себе та свої сили?
- Заняття 7 — Самоприйняття. Самоповага. Самоодобрення.
- Заняття 8 — Управління конфліктами.
Після проходження модулю учасники:
- зможуть підвищити самооцінку;
- позбудуться сумнівів та невпевненості;
- здобудуть комунікаційні навички, вміння домовлятися та співпрацювати;
- зможуть протистояти груповому тиску;
- стануть більш цілеспрямованими;
- навчаться бути відповідальними;
- зможуть відстояти себе та свої особисті кордони.
Модуль 3 «Повелитель емоцій» — вчимося контролювати свої емоції
- Заняття 1 — Світ людських емоцій. Емоції, що нас розвивають та руйнують.
- Заняття 2 — Емоції та почуття.
- Заняття 3 — Емпатія, як важлива частина психологічного розвитку.
- Заняття 4 — Усвідомлення і розуміння власних емоцій.
- Заняття 5 — Прийоми саморегуляції емоційним станом.
- Заняття 6 — Конфлікти та їх рішення.
- Заняття 7 — Профілактика емоційного вигорання.
- Заняття 8 — Вчимо дитину управляти собою. Дихання і м’язова релаксація.
В результаті курсу дитина навчиться:
- застосовувати свої творчі здібності;
- вмінню мислити нешаблонно, створювати унікальні ідеї, нестандартно діяти в різних життєвих обтавинах;
- «дружити» з різними почуттями і емоціями, приймати їх;
- виражати емоції так, щоб інші змогли їх зрозуміти;
- легко адаптуватися в незнайомій ситуації
Модуль 4 «Самоорганізація» — вчимося керувати своїм часом
- Заняття 1 — Самоорганізація і відповідальність. Навіщо це мені?
- Заняття 2 — “Я” відповідальний, або “Я” сам. Розвиток почуття відповідальності.
- Заняття 3 — Карта моїх цілей.
- Заняття 4 — Планування на сторожі ефективності.
- Заняття 5 — Вчимося керувати своїм часом.
- Заняття 6 — Розпорядок дня.
- Заняття 7 — Організація робочого простору.
Після проходження модулю учасники:
- Отримають базові техніки організації часу, які дозволять підліткам досягати цілей, більше встигати та менше стомлюватися;
- Опанують підходи та способи, що допоможуть освоїти технології тайм-менеджменту;
- Зможуть мати єдиний погляд на організацію часу, почнуть формувати сімейну культуру тайм-менеджменту.
Умови участі
- Заняття проводяться 2 рази на тиждень
- Тривалість заняття 2 години
- Кількість занять в модулі — 8 занять
- Кількість занять за семестр – 32 заняття
- Кількість занять у році – 64 занятття
Вартість окремого модулю
3 200 грн.
Вартість програми
12 000 грн.
Старт Модуля 8 – 17 апреля 2019 года. Запись открыта
Занятия проходят:
группа 1: среда 16.00-18.00, суббота 10.00 — 12.00
группа 2: среда 16.00-18.00, воскресенье 10.00-12.00
группа 3: четверг 9:00-11:00, воскресенье 10:00-12:00